OSNA(ŽENE) - bio je slogan ovogodišnje osmomartovske kampanje Rajićeva shopping centra, uz podršku magazina ELLE i brenda LINDEX. Biti snažna znači glasno se boriti za sve ono što nam je važno, pružiti podršku svim ženama oko sebe i odvažiti se na ostvarenje svega što zamislimo - bez osvrta na nametnute društvene i patrijarhalne norme.
U panelu su učestvovale:
- Teodora Bogdanović, glavna urednica magazina ELLE;
- Jelena Riznić, doktorantkinja Filozofskog fakulteta i aktivistkinja neformalnog kolektiva ŽENSKA SOLIDARNOST;
- Olivera Stojanović, osnivačica i direktorka brenda ABSOLUT TIME;
- Ines Janković, modna dizajnerka i osnivačica brenda INES ATELIER;
- Sanja Ćirković, marketing menadžerka TRIPLE JUMP GRUP
Glavna i odgovorna urednica ELLE magazina Teodora Bogdanović izjavila je da smo tek ''zakoračili u ono što se zove solidarnost, sloboda i ženska snaga'', dok je Jelena Riznić ispred Ženske solidarnosti podsetila da feminizam znači ''prelazak granica svakog dana''.
U domenu biznisa, posebno su nas inspirisale Olivera Stojanović, osnivačica i direktorka firme Absolut Time, Ines Janković, osnivačica i direktorka modnog brenda Ines Atelier, ali i Sanja Ćirković ispred kompanije Triple Jump Group.
Sjajna Aida Jokanović, novinarka i uspešna preduzetnica, bila je moderatorka panela.
Elle intervju s Aimee Lou Wood: O svojoj najizazovnijoj ulozi, samospoznaji i budućim snovima
8 manikir trendova koji će vladati tokom leta 2025: Od vibrantnih jarkih boja do prirodnih i minimalističkih stilova
Sezona Blizanaca od 20. maja 2025. otvara vrata komunikaciji, novim vezama i hrabrim promenama
Pierpaolo Piccioli imenovan za kreativnog direktora Balenciage: Očekuje li nas povratak korenima i bogatom nasleđu kuće?
Crna haljina je večna, ali za leto 2025. nosićemo i ovih 5 boja
Eksperti su izdvojili 3 boje kose koje će se tražiti u hair salonima za leto 2025.