1. Show SS22 se odigrao na crvenom tepihu
Dolaskom na Balenciaga prezentaciju u Théâtre du Châtelet, svaki gost je bio pozvan da pozira za more fotografa na crvenom tepihu. U poslednje vreme, kreativni direktor Demna Gvasalia menja prizmu kroz koju posmatramo pop kulturu i slavne ličnosti. Kada je prošlog meseca sa Kim Kardashian otišao na Met Galu, s licima prekrivenim neprozirnim crnim maskama, pokazao je svoju virtuoznost po ko zna koji put - najpoznatije lice na svetu, čija se karijera, zasniva na izlaganju, bilo je prekriveno, a dalje najtraženije. U subotu uveče u Parizu, Gvasalia je nastavio taj diskurs, dopuštajući običnim ljudima da budu u centru pažnje zajedno sa superzvezdama na crvenom tepihu, kako bi pokazao današnju žeđ za slavom.
2. Demna Gvasalia zamaglio nam je pogled na pravila oblačenja
Kada su slavni gosti počeli da pristižu na crveni tepih, Gvasalia je promenio izgled kolekcije za proleće/leto 2022.. Masivna crna balska haljina u nizovima naborane čipke, večernja haljina sa ogromnim kružnim talasom i haljina sa crnim šljokicama klimnule su glavom prema njegovoj tek stečenoj tituli couturier. Bez sumnje motivisan svojim prvim haute-couture debijem ovog jula, Gvasalia istražuje naš odnos sa odećom za crveni tepih, ali i okreće temelje tim idejama. Ubrzo su počele da se pojavljuju ležerne siluete: super luksuzna dukserica i trenerka, prevelika izbledela crna majica, crni sjajni ogrtač. Ponavljajući svoju kolekciju mode, Gvasalia manipuliše našim načinima gledanja na okruženje i pravila oblačenja, dekodirajući konvencionalne asocijacije koje uzimamo zdravo za gotovo.
3. Show su modelovali članovi studija i poznate ličnosti
Sasvim briljantno, između look-ova iz kolekcije, čiji su se dolasci uživo prenosili publici u pozorištu, počeli su da pristižu stvarne slavne sličnosti, brišeći granice između pozorišta i stvarnosti. Cardi B i Naomi Campbell pozirale su između stvarnih look-ova, od kojih su mnoge modelirali članovi Gvasalijinog studija: njegova desna žena Martina, dizajneri tima Emmanuel, Felix, Romain, njegov lični asistent Tally, njegov interni model Yuri, i njegov suprug Loik. Nakon što su pozirali fotografima, svaki look ušao je u pozorište, zauzeo mesto pored gostiju i posmatrao kako se akcija na crvenom tepihu nastavlja.
4. Balenciaga je prikazala specijalnu epizodu Simpsonova
Najbolje za kraj - Gvasalia je premijerno prikazao specijalnu epizodu Simpsonovih, čiji likovi nose njegovu poslednju kolekciju konfekcije. Epizoda, koja je izazvala opšte oduševljenje i smeh publike, videla je og Gvasaliju kako leti u Springfield kako bi priredio Balenciaga predstavu za stanovnike grada, Annu Wintour na primer. Bilo je zabavno, ali skrivene unutar zabave bile su mnoge teme sa kojima se dizajner bavio poslednjih meseci: ko će prošetati crvenim tepihom, za koga je moda, ko je zvezda i zašto.
5. Gvasalia je mudri kritičar društva
Gvasalia oličava ambivalentan odnos njegove generacije - a sve mlađe od njega - prema ustanovama mode, medija i pop kulture. Sedeći na vrhu modne industrije, on je deo njenih iluminata, ali sa svojim antielitističkim, nekonformističkim i visoko demokratskim uverenjima dosledno dovodi u pitanje strukturu koja ga hrani i koristi je za podsticanje svog rada. Gledajući meta-dramu koja se odvijala u Theatre du Chateletu, niste mogli a da ne pomislite na još jedan maestralni um koji se suočio sa modom i njenim problemima: Karl Lagerfeld, koji je svojevremeno priredio reviju Chanel supermarketa (namirnice sa dvostrukim C kao demonstracija konzumerizma). Taj talenat poseduje i Gvasalia i srećni smo što ga imamo.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti