Mnogim drugim brendovima uporna kiša u Milanu možda bi uništila planove za organizovanje ogromne revije na Duomo trgu, ali ne i Moncleru. Brend specijalizovan za odeću koja može da izdrži i na najgorem vremenu, briljirao je pred 17 000 ljudi, u sklopu Nedelje mode u ovom gradu.
Bivši i sadašnji Moncler saradnici, uključujući Pharrella Williamsa, Michèle Lamy, Francesca Ragazzija i Hiroshija Fujiwara, kom se pridružio i Salehe Bembury, okupili su se kako bi proslavili 70. godišnjicu brenda koji je u vlasništvu francusko-italijanske kompanije.
Gosti, među kojima su bili Future, Anne Hathaway, Colin Kaepernick i Shailene Woodley, prvo su prisustvovali spektaklu u kojem je učestvovalo 1952 igrača ispred Duomo di Milano, a zatim krenuli na ekskluzivnu večeru. Svi učesnici nosili su bele Moncler outfite, uključujući i novo izdanje Maya jakne ''70'', koja će biti fokus prodajne kampanje povodom godišnjice ovog brenda.
Vremenske (ne)prilike poslužile su kao idealna scenografija za show, ali i demonstracija njihovog kvaliteta i vrednosti. U galeriji pogledajte zapanjujuće fotografije revije.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti