Sve što Kardashian porodica uradi postaje viralno. Dizajneri Stefano Gabbana i Domenico Dolce imali su baš to u vidu kada su pozvali Kim da zajedno dizajniraju kolekciju za proleće/leto 2023, prikazanu na Nedelji mode u Milanu. Za one koji se ne sećaju, Stefano je ne tako davno Kardashianove nazivao ''najjeftinijim ljudima na svetu'', ali čini se da je sada zaboravio svoj početni stav, zarad slave i uticaja.

Od 2018. Dolce & Gabbana se trudi da oživi svoj brend nakon što su završili na naslovnim stranama širom sveta zbog video-kampanje u kojoj neimenovani kineski model pokušava da jede italijansku hranu - štapićima. Kulturna neosetljivost i rasizam bile su samo još jedan u nizu skandala zbog koje je PR ovog brenda morao da radi prekovremeno (ali uzalud).

U prošlosti, Stefano Gabbana izjavljivao je da nikada ne bi dozvolio nekome ko nije Italijan da dizajnira za D&G, dok se Domenico isticao bizarnim stavovima da su deca koju dobijaju gej parovi ''sintetička''.

Iako su ovi potezi naveli modni svet da okrene leđa čuvenom italijanskom brendu, čini se da on ipak nastavlja da raste. Ovogodišnji Q2 Lyst Index pokazao je da je D&G na 15. mestu liste najpoželjnijih brendova, verovatno zbog drastično povećanog publiciteta nakon venčanja Kourtney Kardashian i Travisa Barkera. Naime, ceo Kardashian klan, od Chloe, Kim, Kylie, Kendall i Kris, bio je obučen u D&G od glave do pete. Tako je ova porodica postala ključna za pokušaj rebrendiranja, te sticanja nove reputacije i popularnosti, a sve u cilju zataškavanja rasizma i homofobije.

Ovogodišnji Q2 Lyst Index pokazao je da je D&G na 15. mestu liste najpoželjnijih brendova, verovatno zbog drastično povećanog publiciteta nakon venčanja Kourtney Kardashian i Travisa Barkera.
Profimedia 

Kim Kardashian je za novu Dolce & Gabbana kolekciju rekreirala stilove ove modne kuće iz ranih 1990-ih i 2000-ih za proleće/leto 2023. Kolekcija se oslanja na njen alter ego „senzualne italijanske mafijaške žene“, a iako je ovo još jedna važna stvar u portfoliju rijaliti zvezde, sporno je da li njena podrška D&G dvojcu, znači i podršku njihovim kontroverzama. 

U promotivnom crno-belom videu kojim se predstavlja angažman Kim Kardashian u najnovijoj kolekciji, čini se da su namerno urađeni motivi koji aludiraju na pomenuti video iz 2018. Kim ovog puta jede testeninu viljuškom umesto štapića, a iako su teme kampanje različite, postavka je ista.

Kolekcija Kim Kardashian, prikazana na Nedelji mode u Milanu, posvećena je novim generacijama, te spaja minimalnu paletu boja, ekstravaganciju i androgenu modu. Njen prodor u luksuznu modu mogao bi da signalizira da će jednog dana pokrenuti i sopstvenu etiketu visoke mode, pa iako je evidentno da će kolekcija proći uspešno, manje je verovatno da će brend uspeti u tome da uđe u novu eru i oživi nekadašnju slavu.  

Jer brend nisu samo odeća, marketing i dizajn, brend su vrednosti, osvešćenost, etičnost - sve što Dolce & Gabbana dvojcu odavno nedostaje.