Nedelje mode na kojima su predstavljene modne kolekcije za proleće/leto za narednu godinu zvanično su iza nas. Jesu li modne kuće prepoznale šta veliko globalno tržište želi i kakve će biti reakcije na predstavljene modne vizije ostaje da vidimo. Ono što za sada jasno možemo da znamo jesu rezultati popularnosti određenih modnih kuća koja se tiču poslednja tri meseca.
Naime, ono što je posebno privuklo našu pažnju jeste tradicionalni izveštaj platforme Lyst Index.
Platforma The Lyst, koja osim što nudi vrhunsku aplikaciju za kupovinu, stalno ulaže u razvoj moderne tehnologije te svoje izveštaje kreira na činjenici da bazu njihovih kupaca čini više od 200 miliona pojedinaca. Formula koja stoji iza The Lyst Indexa uzima u obzir ponašanje Lyst kupaca, uključujući pretraživanja i izvan platforme, preglede proizvoda i prodaju. Kako bi pratili uspeh brendova i njihovih proizvoda, formula takođe uključuje statistike koje se tiču društvenih mreža.
Zato je posebno zanimljivo videti kako je u trećem kvartalu 2023. mesto najpopularnijeg brenda na svetu zauzeo Miu Miu.
Dok je Loewe Jonathana Andersona proglašen najpopularnijom markom na svetu u prošlom kvartalu, Miu Miu beleži rast od 16% u trećem kvartalu. Razigrani pristup brenda privukao je globalnu pažnju te se nametnuo kao pojam za "it" devojke. Miu Miu je prihvatio saradnje poput onih sa Churchom i New Balanceom, te su na modnu reviju kojom su zatvorili Nedelju mode u Parizu doveli imena kao što su Gigi Hadid, Troye Sivan i Cailee Spaeny. Sve ovo doprinelo je tome da se ovaj brend nađe na vrhu liste najtraženijih i kod mlađe generacije.
Tako je Loewe došao na drugu poziciju, a Prada, starija sestra Miu Miu na treće mesto. Za istaknuti je kako se na listi, na 20. mestu nalazi Ferragamo što je i više nego odlična potvrda novog smera brenda.
Pad za jedno mesto beleži Versace, a rast beleže Bottega Veneta, Saint Laurent i Moncler, Valentino je na osmom mestu iznad Jacquemusa, koji se popeo čak za šest mesta. Očekivani rast nije se dogodio po pitanju Louis Vuittona koji je pao na šesnaesto mesto.
Izvor: https://luxurysociety.hr/
U nastavku donosimo i Lystovu listu 20 najpopularnijih luksuznih brendova za treći kvartal 2023.
1. Miu Miu
2. Loewe
3. Prada
4. Bottega Veneta
5. Versace
6. Saint Laurent
7. Moncler
8. Valentino
9. Jacquemus
10. Burberry
11. Diesel
12. Gucci
13. Dior
14. Balenciaga
15. Dolce & Gabbana
16. Louis Vuitton
17. Skims
18. Fendi
19. JW Anderson
20. Ferragamo
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti