Mirjana Karanović predstavlja HRISTINU POPOVIĆ, glumicu
Prvo smo upoznali njenu mamu Sonju. Učila nas je kako da sa osmehom nateramo svoje telo da skoči, izvije se, rastegne i zavrti. U pauzama proba pričala je o njoj, zabrinuta, zapanjena, oduševljena, ljuta, a sve uz gromoglasan smeh kome smo se pridružili odmah. Hristina, veliko ime za tako malo dete. Kad sam je upoznala, gledala sam je kao vanzemaljca. Imala je lice anđela I karakter buntovnika. Posle probe jedne predstave koju smo dugo radili i koja nam je svima bila važna, pogledala nas je pravo u oči i rekla: „Ova predstava je dosadna“, ostavila nas bez teksta i otišla da se igra sa drugaricom. Prolazile su godine, dete je poraslo u prelepu devojku. Nezgodni buntovni karakter pretvorio se u radoznalu, nekonvencionalnu, talentovanu, šarmantnu, duhovitu mladu glumicu. Kad prođe pored vas na ulici ne možete da se ne okrenete, kad ste sa njom u istom prostoru morate da se osmehujete, kad je vidite na sceni ne zaboravljate je. Njena je lepota obasjana njenim duhom i talentom, ne samo za glumu već i za život.
Iskusni filmski sladokusci na Stašu Bajac obratili su ozbiljnu pažnju nakon što je, 2010. godine, kratkometražni film Četvrtak, snimljen po njenom scenariju, ušao u konkurenciju 100 najboljih kratkih filmova iz celog sveta na festivalu Young Cuts u Montrealu i pobedio u kategoriji za najbolju glumu i za najboljeg direktora fotografije. Važno je da napomenem i to da je Stašin debitantski dugometražni projekat Vlažnost vazduha (reditelj i kosacenarista je njen kolega Nikola Ljuca) u februaru ove godine odabran za učešće na Script Station platformi za razvoj scenarija u okviru filmskog festivala u Berlinu. Da se nakon toga našao u 12 scenarija iz celog sveta nagrađenih finansijskom podrškom za razvoj Hubert Bals Fonda Međunarodnog filmskog fetivala u Roterdamu i da je planirano da se film snimi 2013. godine.
Iskreno me raduje, kad praktično početni umetnički koraci ćerke Vladislava Bajca (Geopoetika), već ostavljaju ozbiljan trag na svetskoj kulturnoj mapi.
Pratim rad ove dvadesetogodišnje Beograđanke od najranijih dana, znam koliko je posvećena, puna želje i motivacije. Njen igrački potencijal je mnogo veći nego što njen trenutni renking pokazuje. Ona poseduje raskošan talenat, fizički je veoma spremna, tehnički takođe.
Ono što je do sada postigla je ogroman uspeh. Nadam se da tu neće stati, već će nastaviti da se bori i biti još bolja. Takođe znam da poseduje sve fizičke predispozicije i tehničke kvalitete igre da bi mogla bez problema u naredne dve godine da se nađe u prvih 20 na WTA listi najboljih teniserki sveta.
Budućnost tenisa ne leži u igri s osnovne linije, već u ofanzivnom, napadačkom pristupu, upravo u kratkim i oštrim poenima, taktički dobro izrađenim i inteligentnim, a sve su to kvaliteti koji krase Bojaninu igru. Svim svojim autoritetom stojim iza nje!
Maju Miloš ne možete da ne uočite. Naprosto je drugačija. Upoznali smo se u gužvi, na Fakultetu dramskih umetnosti, gde je studirala režiju. Snimila je fantastični, višestruko nagrađivani kratki film Si tu t’imagine. Zajedno smo sarađivali na nikad snimljenom dokumentarcu o uticaju Brusa Lija na prostore bivše Jugoslavije. I dok su dvojnici Brusa Lija i godinama kasnije još uvek očekivali da im se javi, Maja je snimila svoj prvi celovečernji igrani film – Klip.
Uronila je u realnost savremenih tinejdžera, okruženih nasiljem, drogom, šundom i socijalno neprihvatljivim formama ponašanja. Intiman i provokativan film o besu, destrukciji i autodestrukciji, ali i o nežnosti, empatiji i iskrenoj ljubavi. Siguran sam da će Klip, beskopromisan, autentičan i ličan, obeležiti 2012.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti