Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

LIČNI TRENER JLO OTKRIO TAJNE NJENE SJAJNE LINIJE: Kako povećati gluteus i postići izgled koji prkosi godinama

Izvor Elle

Za izgled Jennifer Lopez zaslužan je njen dugogodišnji trener i trening koji radi svakog dana.

 LIČNI TRENER JLO OTKRIO TAJNE NJENE SJAJNE LINIJE: Kako povećati gluteus i postići izgled koji prkosi godinama Izvor: JLo Beauty / Planet / Profimedia

Otkako se pojavila na sceni početkom 2000-ih, Jennifer Lopez uzor je za isklesanu figuru. I baš kao što svoj maksimum daje u svim sferama života (nadamo se da ste pogledali njen dokumentarac Halftime), kad je reč o treningu, situacija nije ništa drugačija.

Mediji su svojevremeno proširili informaciju da je svoju zadnjicu osigurala na 27 miliona dolara, no JLo je tu informaciju opovrgnula, iako je nesumnjivo da ju je kroz godine monetizovala, a na svoj 53. rođendan ponovo je na nju skrenula pažnju, lansiravši svoj proizvod za negu kože zadnjice i butina JLo Beauty Firm+Flaunt Targeted Booty Balm za 'more refined lookin booty'.

Premda krema možda može da pomogne mlađoj, glađoj i čvršćoj koži – a sama Jen je koristi jednom dnevno: 'Nanosim je na zadnjicu, bedra, stomak i ruke, i znam da radi jer osetim lagano peckanje'– činjenica je da samo jedan proizvod ne može da oblikuje zadnjicu, već iza njenog izgleda stoje sati i sati provedeni u teretani.

A kako izgleda rutina za savršenu figuru slavne glumice, pevačice i plesačice, otkrio je njen bivši lični trener Jay Cardiello za Women's Health.

Možda će vas zanimati

Uvek uključite gluteus

Za razliku od dana posvećenih pojedinim delovima tela (kao famozni 'leg day'), trening Jennifer Lopez uvek uključuje vežbe za zadnjicu, a Jay otkriva da je za Jen napravio raspored vežbanja za 4 dana nedeljno, zavisno od njenog rasporeda.

 Za razliku od dana posvećenih pojedinim delovima tela (kao famozni 'leg day'), trening Jennifer Lopez uvek uključuje vežbe za zadnjicu, a Jay otkriva da je za Jen napravio raspored vežbanja za 4 dana nedeljno, zavisno od njenog rasporeda.
25-7-2022 Jennifer Lopez poses in the nude for her JLo Beauty Body Lotion by JLo Beauty Pictured: Jennifer Lopez,Image: 709773353, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: JLo Beauty / Planet / Profimedia
Izvor: JLo Beauty / Planet / Profimedia

Možda će vas zanimati

Maksimalno stimulišite mišiće

Cardiello se kune u jednu tehniku koja daje rezultate: brzi odgovor mišića, što podrazumeva izmenjivanje vežbi svakih 30 sekundi, kako bi se maksimalno stimulirali mišići, podstakao metabolizam i sagorele masnoće.

RMR ili 'rapid muscle response' je efikasan trening za izgradnju mišićne mase jer mozak mišićima poručuje da se zgrče u bržem ritmu, tvrdi Cardiello. 'Trening JLo je hibrid kardija, vežbi snage, spretnosti i vežbi za core, koji se smenjuju svakih 30 sekundi.'

Vežbe s tegovima

'Kad smo radili s težinom tela, nismo imali pauze, kako bismo sagorevali više masnoća i oblikovali mišiće, a koristeći tegove pravili smo pauze 30-60 sekundi kako bismo se fokusirali na oblikovanje', pojasnio je Cardiello.

Naspavajte se

Dobar san se uvek ističe kao baza zdravlja i energije, a Jay preporučuje barem 6 sati sna kako biste bili spremni za dnevni trening.

Jedite sve

Pod sve, misli na sve grupe hrane, a kao mernu jedinicu preporučuje dlan: 'dlan proteina, šaka ugljenih hidrata, 2 šake povrća i palac masnoća'.

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity