Mnogo je toga što Francuzi rade izuzetno dobro, a jedna od stvari su i definitivno parfemi. Francuske kuće mirisa se smatraju nekim od najboljih na svetu, a Grasse, u južnom delu zemlje, smatra se svetskom prestonicom parfema. Međutim, iako bi vam na pomen tipično fracuskog parfema na pamet pali Chanel i Dior, postoji jedan brend koji je potpuno oduševio slavne ličnosti, modne urednike i beauty ljubitelje - Diptyque.
Diptyque je jedan od onih brendova zbog kojih će beauty znalci oduševljeno raširiti oči na sam pomen, a to nije tek tako. Oni su dobili status ikone najpre zbog njihovih prelepih mirisnih sveća (Baies je jedna od najpopularnijih), ali se slobodno može reći da su upravo parfemi "skriveni dragulji".
Oni koji su ih isprobali saglasni su da je reč o veoma sofisticiranim mirisima, te ih mnogi biraju za prepoznatljivi pečat ili za venčanja i bitne dane. A među Diptyque najtraženijim i najprodavanijim parfemima definitivno se ističe Philoskyos koji je jedan od najpopularnijih izbora slavnih dama.
Na bazismokve je, ali nije previše sladak jer je korišćena kora ploda, zbog čega ostavlja na koži svež, gotovo zemljani trag.
Ovaj parfem lansiran je 1996. godine, i veoma brzo je doživeo ogromnu popularnost, a danas je zaštitni znak ne samo Kate Moss, već i Victoriji Beckham, Rosie Huntington-Whiteley i mnogim drugim slavnim damama.
Gornje note su list smokve i plod; srednje su zelenije sa dodatkom kokosa; a baza kora smokve i drveta i kedrovina, te ne čudi zašto je ovaj miris, inače univerzalan, jedan od onih koji bez problema možete nositi tokom čitave godine.
Uostalom, ukoliko tražite nešto što će postati vaš zaštitni znak, Diptyque Philoskyos je definitivno pravi izbor.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti