Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

FACE YOGA KAO ZAMENA ZA BOTOKS: Stručnjakinje otkrivaju fizičke, ali i psihološke benefiti sve popularnije vežbe za lice

Autor Ana Kalpačina

Ukoliko ne želite da se podvrgnete anti age tretmanima, face yoga je idealna za vas.

 kako izgleda joga za lice Izvor: Chanel via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Ukoliko nisze pobornik estetskih intervencija poput botoksa i filera, ali ipak želite da sačuvate mladolik izgled, postoje vežbe koja utiču na poboljšanje tonusa kože. Reč je o face yogi, odnosno jogi za lice, koja je sve popularnija poslednjih godina. O tome je nedavno i pričala Jelena Đoković, koja preporučuje ovaj vid vežbi za lice.

Kreatorka Face Yoga metode, Fumiko Takatsu, tvrdi da par minuta dnevno podiže i tonira kožu lica.

Ipak, osim fizičkih benefita, ne smeju se zanemariti oni psihološki.

Melissa Murphy, instruktorka joge i Face Yoge za Byrdie je rekla da vežbe lica mogu pozitivno da utiču na naše zdravlje.

''Na licu se nalaze naša najvažnija čula: oči, nos, usta koža, koji su povezani s ostatkom tela. Tenzija u licu prenosi se na celo telo, a većinu vremena ne preduzimamo ništa u vezi toga. Vežbamo torzo i udove, ali lice i glava su zanemareni, premda pružaju različite mogućnosti za kretanje i opuštanje''.

ŠTA JE JOGA LICA?

Joga lica sastoji se od serije vežbi za toniranje i jačanje mišića lica. Vežbe uključuju uvijanje jezika kako bi vibrirajući zvuci i pojačano zevanje uposlili mišiće vilice. Ove vežbe uključuju i mnogo glasnog smejanja i slanje poljubaca. Opuštanje lica je važan deo joge, jer je ono indikator napetosti u ostatku tela.

Možda će vas zanimati

Kako vam može pomoći joga za lice, otkrivamo u nastavku...

Bore na čelu

U ovoj vežbi potrebno je podignuti obrve u položaj kao da se čudite, ali pritom nemojte previše naborati čelo. Zatim, iznad svake obrve stavite kažiprst i nastojte sprečiti dalje podizanje vašeg čela. Ovu vežbu ponovite četiri puta.

 joga za lice smanjuje bore Izvor: Profimedia

Bore ispod očiju

Otvorite oči, a kažiprstom i srednjim prstom pritisnite kapak i pritom pokušajte zatvoriti oči, a u isto vreme nežno rastežite kožu podočnjaka. U tom položaju ostanite pet sekundi, a sve morate ponoviti barem četiri puta.

Bore oko usana

Za početak, maksimalno opustite sve mišiće na licu. Zatim duboko udahnite i naduvajte svoje obraze, koliko god možete. Vazduh zadržite oko pet sekundi, a zatim ga lagano ispustite. I ovde su vam takođe potrebna četiri ponavljanja.

Slab tonus mišića lica i vrata

U ovoj zadnjoj vežbi istegnite vrat i otvorite usta, kao da ćete zagristi neko voće. Pritom, lagano skupite vratne mišiće i brojite do petnaest, a zatim ih opustite, a nakon toga napraviti još barem tri ponavljanja.

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity