Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

CINDY CRAWFORD IMA SAVRŠEN TRENING ZA TRBUŠNJAKE: Fit u 50-ima zahvaljujući vežbama koje možete da radite i kod kuće

Autor Jelena Sitarica

Cindy Crawford devedesetih je bila poznata po svojim uspesima na modnim pistama, ali i aerobik videima, a redvno vežba i danas, te ima pouzdan program za ravan stomak.

 CINDY CRAWFORD IMA SAVRŠEN PROGRAM ZA TRBUŠNJAKE: Fit u 50-ima zahvaljujući vežbama koje možete da radite i kod kuće Izvor: PLANET PHOTOS / Planet / Profimedia

Cindy Crawford sa razlogom i dan-danas nosi titulu jedne od najlepših žena sveta, a za njenu liniju, osim genetike, kako je i sama priznala u više navrata, stoji i balansirana ishrana ali i redovan trening.

Nije tajna da je manekenka svojevremeno bila kraljica fitnesa, a njene kasete sa programima vežbi prodavale su se kao alva. Za sve ove godine, Cindy se pridržavala treninga koji je svojevremeno preporučivala svima, a rezultati su više nego očigledni - manekenka i sa 56 može da se pohvali vitkim, zategnutim i pre svega vitalnim telom.

Ipak, dame je uglavnom zanimao njen režim za stomak, a ona je podelila koje su njene tajne. Nažalost, izvajani trbušnjaci ne dobijaju se preko noći, a zategnut stomak duguje intezivnim treninzima.

Možda će vas zanimati

Setove vežbi osmislila je za nju čuvena fitnes instruktorka slavnih Sarah Hagman. Ključ su intezivna ponavljanja, (20, 30 ili 40 po vežbi), a kardio je obavezan.

U prvoj rundi odradi po 20, u drugoj po 30, a u trećoj po 40 ponavljanja pojedine vežbe. Prva je 'Standing bicycle crunch', gde u stojećem stavu stavi ruke na potiljak s raširenim laktovima i zatim približava suprotan lakat i koleno. Sledi 'Sumo squat side to side crunch': u sumo širokom čučnju, s rukama na potiljku se pregiba levo-desno.

Zatim 'Low plank Ab saw' kod kojeg izvodi plank na laktovima i blago se pomiče napred-nazad, a preporučuje se 4 serije.
U istoj pozi izvodi 'Low plank with alternating knee taps' pri kojoj naizmenično kolenima dotiče podlogu.

'Hamstring hold with Alternating scissors' je vežba u kojoj leži na leđima s podignutom glavom i nogama, te naizmenično telu privlači levu, pa desnu nogu, lagano je pridržavajući rukama. Plank na kolenima u kojem produžuje levu nogu iza, a desnu ruku ispred tela, odnosno levu ruku i desnu nogu.

I na kraju, ležeći na boku izvodi trbušnjake podižući trup i noge.

Osim trbušnjaka, Cindy voli i kardio treninge, a omiljeno joj je trčanje po stepenicama. Važna stavka je i ishrana, a Cindy se pridržava zdravih namirnica i priznaje da se trudi da '80% vremena bude 80% dobra'.  

Možda će vas zanimati

Doručak

Dan obavezno započinje smutijem za koji su vam potrebni: kokosovo mleko, trećina banane, šolja svežeg spanaća, 10 listića nane, kašika proteina i malo kakao semena. Sve to izblendajte u bledneru, a manakenka se kune da je ovo dugo drži sitom i daje joj snagu da pregura dan.

To ne znači da Cindy, kao i svi, ne da sebi oduška s vremena na vreme. "Trudim se da 80 odsto vremena budem 80 odsto dobra", rekla je jednom prilikom.

Ručak i večera

Za glavni obrok u danu Cindy Crawford jede salatu, nekad sa piletinom, nekad bez.

"Za večeru idemo na suši ili jedemo kod kuće. Ako jedemo kod kuće volim da napravim večeru od ćurećih ćufti i testenine sa salatom i povrćem, samo ja, u tom slučaju ne jedem testeninu", ispričala je Cindy svojevremeno, a ukoliko vas zanimaju još neke njene omiljene vežbe kojim održava fit liniju pogledajte video na kraju teksta.

Vežbe Cindy Crawford za celo telo
Izvor: Youtube

Možda će vas zanimati

Komentari 1

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Gordana

Bas fino.Kad si bogat i imas puno vremena,mozes da vjezbas 3 sata dnevno i jedes specijalnu hranu.Mi koji to sve nemamo,jedemo hljeb i slaninu.

Najnovije

Moda

Celebrity