Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

3 efikasna načina da pobedite stres

Kada se nađete u situaciji da nivo vašeg stresa dodirne „gornju granicu“, poslužite se nekim od ovih trikova koji će vam u tim trenucima biti od velike pomoći.

  Izvor: Foto: Shutterstock

Stres se, u današnje vreme, često doživljava kao neman koja vreba sa svih strana, ne birajući vreme, mesto, ni žrtvu. Bilo da doživljavamo stres na poslu, kod kuće, na šalterima, u prodavnici, banci, u saobraćajnim gužvama, u isto se vreme se osećamo nemoćnim da bilo šta preduzmemo. Srećom, očuvanje mira i staloženosti, ma koliko to neverovatno zvučalo, ipak je moguće.

Kada se budete našli u nekoj od ovih situacija i kada osetite stres u velikoj meri, prisetite se ovih saveta koji će vam u tim momentima biti od velike koristi.

1. Zatvorite oči

Na nekoliko sekundi zažmurite. Zamislite kako ležite na nekoj dalekoj plaži ili jednostavno kako uživate čitajući vašu omiljenu knjigu. Odvlačenjem misli od gužve, posla i problema, istog momenta ćete osetiti dozu mira i staloženosti.

2. Dišite

Duboko disanje punim plućima jednostavan je način za opuštanje. Ispunite pluća i stomak dubokim udisanjem, a zatim lagano izdahnite. Ponovite ovu vežbu deset puta.

3. Opustite mišiće

U ovoj vežbi fokusirajte se na blago zatezanje, a zatim opuštanje mišića. Ukoliko sedite za radnim stolom, stegnite mišiće nogu, a potom ih lagano opuštajte. Nastavite isto i sa ostalim mišićima počevši od nogu pa naviše, sve do mišića ramena i lica.

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity