Serija ''Seks i grad'' pre dvadesetak godina diktirala je trendove i neke 'it' komade postavila na pijedestal, poput Manolo i Jimmy Choo cipela, suknje od tila i haljine s novinskim printom, ali i torbice: svi se sećamo Samanthine epizode s mukama ''kako se izboriti za Birkin tašnu'', ali i Carriena vapaja lopovu koji traži njenu torbu: ''It's a Baguette!''.
Upravo je tu Fendi ljubičastu torbicu nosila i u rebootu serije, ''And Just Like That'', što je rezultiralo nekim cool vintage lookovima, ali i eksponencijalnom potražnjom te torbice na vintage online shopovima.
Stoga ne čudi što je Fendi odlučio da je oživi - prvi puta 2019. kada se SJP pojavila u reklami noseći upravo tu slavnu torbicu, a sada u nastavku serije pod nazivom ''And Just Like That''.
Fendi je, naime, najavio limitiranu kolekciju nastalu u kolaboraciji sa Sarah Jessicom Parker. Nova torbica inspirirana je originalnom verzijom, ali umesto u ljubičastoj dolazi u intenzivnoj ružičastoj nijansi 3D šljokica. U prodaji će se naći sredinom februara ove godine.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti