Arhiva od 30.000 CD-ova, 20.000 gramofonskih ploča i više od 340.000 pesama koje se nalazile na njegovom MacBooku učinile su ga zvezdom. Michel važi za jednog od najinovativnijih muzičkih producenata u modnom svetu.
Na Chanel reviju 2011. doveo je čitav orkestar od 80 članova koji su bili podloga za njegovu setlistu. Bio je zadužen i za muzičku produkciju Fendi revije na kineskom zidu, jedne od najzahtevnijih do sada. Kada se sve sabere, finalna računica toliko je impresivna da ispada kako maltene nema mesta i okolnosti u kojima nije puštao muziku.
Napredovanje današnje informacione tehnologije dovelo je do toga da gotovo odmah posle poklona dizajnera na kraju revije, sve detalje već možete pronaći na internetu.
Na ovaj način „arene mode“ prestale su da budu stvar privilegije i postale su dostupne svima. „Svi smo svesni online sveta, ali to nije ono što treba da zabrinjava. Modne revije su izuzetno zanimljivi događaji sami po sebi. Odeća, frizure, muzika, sve je napravljeno samo za taj trenutak.“ Ponekad na internetu možete pronaći Michelovu muziku, ali ona je zbog autorskih prava uglavnom izmenjena. Životni vek njegovih kompozicija svodi se uglavnom na tih deset, dvadeset minuta, koliko revija traje.
Modne revije nisu kao predstave u pozorištu, nema proba koje traju danima, svega nekoliko sati pre početka na brzinu se proveri je li sve na svom mestu i da li je na svakoj manekenki predviđena odeća... Kad revija počne, nema nazad. Bez puno vežbe i planiranja, Gaubert kreira muziku neposredno pre same revije. Iako do samog početka nije siguran kako će se sve uklopiti, već u prvim sekundama nepogrešivo zna da li je muzika na pravi način usklađena sa kolekcijom što ga sa sigurnošću stavlja u sam vrh posla kojim se bavi. Michel u svojoj 53 godini sada radi preko 30 revija u četiri svetske prestonice mode. Njegov najverniji klijent je Karl Lagerfeld, a među saradnicima su mu i modni brendovi kao što su Oscar de la Renta, Michael Kors, Diane von Furstenberg, Gucci, Fendi, Jil Sander, Roberto Cavalli, Bottega Veneta, Balenciaga…
Tokom detinjstva Michel je uživao slušajući ploče svojih roditelja, pretežno džez, iako mu je najveća inspiracija bio David Bowie. „Kada sam čuo Ziggy Stardust, shvatio sam šta znači pravi album. To je bilo prvi put da sam odslušao ceo album, od prve do poslednje pesme. Pravo remek-delo.“ Njegov put ka vrhu počeo je u proleće 1978. godine. Prijatelj ga je zamolio da pušta muziku u legendarnom klubu Le Palace u Parizu. U publici su bili Prince i Roland Barthes, ali i dizajneri Thierry Mugler, Claude Montana i Karl Lagerfeld, koji su kasnije postali ključni akteri u lansiranju Michela među zvezde.
O svom proboju u modni svet Michel kaže: „Dizajneri su bili ti koji su me nagovorili. Mislili su kako je to dobra ideja. U početku sam bio prestravljen. Učio sam usput, kako to kažu Francuzi – apprendre sur le table.“ Možda je njegov ulazak u modni svet bio slučajan, ali to ne važi i za njegov uspeh. Michel ne samo da je nastavio da stvara najbolje kompozicije za revije, već je tokom godina njegov rad doživeo dramatične promene. Od revija koje su trajale 45 minuta, do onih koje danas traju deset minuta. Nekada su bili potrebni meseci da se njegova kompozicija probije kod šire publike, a danas, ukoliko je kvalitetna, u roku od pet dana zna je ceo svet. Sve je to deo revolucije današnjice. Modne revije su tu da pruže informacije. Moda se vrti oko toga da ostavite impresiju o nečemu vrednom pamćenja za manje od deset minuta, ista takva je i njegova muzika.
Ne samo da je zanimljiv Michelov muzički ukus, već su njegov smisao za fotografiju i humor stvar koja fascinira sve njegove ljubitelje poslednjih meseci. Od kada je napravio instagram, predstavlja pravi primer zanimljivog i inspirativnog instagramera. Na fotografije hrane koju jede toga dana uz provokativne komentare, pa sve do šaljivih poruka na račun svojih modnih prijatelja i dizajnera niko ne može ostati ravnodušan.
Kao DJ i muzički producent našao se na listi najuticajnijih ljudi modne industrije koji svake sezone oblikuju i daju identitet najvažnijim dizajnerskim kolekcijama.
Setlista koju predlaže Michel Gubert:
Lou Reed, Walk on the Wild Side
Bok Bok & Tom Trago, Need This
Cowboy Rhythmbox, Shake
Shamir, Sometimes a Man
Hudson Mohawke, Chimes
Steve Reich, Music for 18 Musicians
Clark, Unfurla
Kate Bush, This Woman’s Work
Jamie xx, All Under One Roof Raving
The Flamingos, I Only Have Eyes for You
Tekst: Milan Đačić
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija