Ako se susretnete sa nakitom sa potpisom HotaHota, nećete moći da ga previdite. On je čista suprotnost biserima vaše bake, svetlucavim kamenčićima i raznobojnim perlama, čak i onome što inače zovemo „jednostavnim ukrasom“. Neočekivan, ergonomski, čist... Nametnuće vam pitanje kako se stavlja i nosi. Odgovor je: prirodno. Pa zašto onda zbunjuje?
Dvojac koji stoji iza beogradskog brenda osnovanog 2013. godine, Ana i Dragan Janković, svaki komad osmišljava tako da neposredno prianja na telo osobe koja ga nosi.
Njihova inspiracija leži u prirodnom obliku ljudskog tela koje smatraju umetničkim delom za sebe i, u skladu s tim, lepotu vide u preoblikovanju čvrstih materijala (hirurškog čelika ili srebra) u skladu sa nežnim oblicima tela bez narušavanja njegovog prirodnog oblika. Na primer, HotaHota naušnice prilagođavaju se uhu, a ne uho naušnicama. Naravno, da biste ih nosili nema potrebe da bušite uši zato što oblikom prate ušnu školjku i opterećenje svoje težine ravnomerno prenose na nju. Kako se niko kod nas nije ranije toga setio?
Iako je vizuelno moćan, ovaj nakit je kompatibilan sa raznim stilovima oblačenja. Osmišljen je da estetski sadejstvuje sa osobom koja ga nosi i tako blago izmeni način na koji je doživljavamo, a ne samo da je ukrasi.
Sinergija je ključna reč za razumevanje brenda HotaHota. On je nastao iz interakcije dva kreativca, a čak i samo njegovo ime proističe iz prvih slova njihovih prezimena na španskom (J.J). U nakitu koji dizajniraju Ana i Dragan pronalaze se i žene i muškarci sa integritetom, širokih pogleda na svet, okrenuti budućnosti. Njihova neprekidna potraga za ravnotežom u komadima HotaHota pronalazi svoj odgovor.
Ponekad se čini da dvoje Jankovića dizajniraju kao za sebe: „Omiljeni nakit mi je onaj koji pomera granice, izgleda drugačije i nosi se na nestandardan način. Kada ga pronađem, volim da kupim takav i trudim se da sličan i dizajniram.“ rekla nam je Ana. Kada neko sa toliko ljubavi pristupa onome što radi, onda to čini na duge staze.
„Osećam se kao da je sa HotaHota dizajnom nakita tek počelo naše istraživanje igre tela, funkcije i estetike. Mislim da budućnost nosi još mnogo uživanja u procesu kreiranja novih formi“, dodaje dizajnerka.
Njihove „nosive skulpture“ danas se mogu kupiti na dva mesta u Beogradu (Concept Store Lovely i Kolabs Fashion Shop), u Crnoj Gori i Hrvatskoj. Verna baza kupaca koju grade ne poznaje granice.
Tekst: Manda Javorina
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti