Postoji li prepoznatljiviji znak od LV monograma? Zaista je neverovatno koliko ovaj legendarni logo govori sve o brendu, kompaniji, tom jedinstvenom svetu koji postoji od davne 1854. godine. Posle šesnaest decenija, poznati monogram i danas je jednako moćan i moderan.
Ove godine, kako bi se još više prilagodio savremenom društvu, ovaj logo je ponovo dobio ulogu kreativne inspiracije. Senzacija ovogodišnje jesenje sezone „Icon & Iconoclasts“ kolekcija, pozvala je šest velikih umetnika da se ponovo osvrnu na Loius Vuitton motiv. Svi oni su priznati inovatori i veoma cenjeni eksperti u svojim branšama: modni dizajneri Karl Lagerfled i Rei Kawakubo, dizajner cipela Christian Louboutin, dizajner Marc Newson, arhitekta Frank Gehry i fotograf Cindy Sherman.
Data im je potpuna sloboda da kreiraju predmete sa ilustracijama koje će sadržati slova LV, okružena stilizovanim cvećem. Tako su nastale korpe za kupovinu, rančevi, over-sized tašne sa docrtanim rupama, bokserske vreće i, naravno, kovčeg!
On se našao u igri zahvaljujući Cindy koja je bila dovoljno hrabra da ¬¬¬¬¬drugoj po prepoznatljivosti stvari promeni lični opis. Stvarajući mnogo više od fanatstične interpretacije legenadranog LV kovčega, umetnica je ovim komadom stvorila neku vrstu sopstvenog odraza. Cindy Sherman jedno je od najvećih imena u savremenoj umetnosti. Tvorac je autoportreta kojima je predstavljeno mnoštvo uloga koje tumače savremene žene... Umetnica se transformiše i prerušava u zavisnosti od toga šta želi da saopšti.
Kako sama kaže, kovčeg je dizajnirala kao svojevrstan vid svog sopstvenog izraza: „Taj kovčeg sam ja!“ Nastojeći da obrazloži svoje reči, ona dodaje:„ On je veoma lična stvar. Ručno sam ispisivala nazive na svim pregradama za veštačke zube, trepavice, nokte... Ovde je sve što mi je potrebno u setu za šminkanje, kao što je i pokretni sto za spremanje sa ugrađenim lampama. Inspiraciju za njegov kolorit pružio mi je moj papagaj bisernozelenom bojom svog perja i bogatstvom drugih nijansi koje dolaze do izražaja kada raširi krila. Dok sam noseći svoj kovčeg boravila u Parizu, imala sam utisak da je i moj papagaj sa mnom.“ Što se tiče nalepnica, Cindy napominje: „Želela sam da oživim ideju kovčega koji je sa svojim vlasnikom proputovao ceo svet. Ovu ideju „gurala“ sam do maksimuma pa sam od nekih komada pravila prave nalepnice sa putovanja. Bilo je veoma zabavno raditi na tome.“ Drugim rečima, pred nama je mnogo više od klasičnog LV kovčega.
Radi se o umetničkom delu koje se savršeno uklapa u Cindyin portofolio. Zapravo, ona ga vidi kao svoj prvi „ne-za-fotografisanje projekat“. Priznaje da uživa zamišljajući saudijsku princezu, Madonnu ili Lady Gagu kako ga kupuju i oblače se i šminkaju pred njim. Ili je to, pak, nepoznata, savremena alfa žena koja traga za ovim jedinstvenim blagom.
Tekst: Jasmina Avramov
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti