Iako je činjenica da su se čuveni italijanski brendovi ovaj put zaista istakli krajnje nosivim i vrlo kreativnim modnim rešenjima, primećuje se patern koji se ponavlja. U sezoni pred nama to je definitivno mix and match princip u izuzetno jarkim tonovima. Ipak, svaki od ovih brendova ovom trendu pristupio na sebi svojstven način i moramo priznati, đavolski dobro odradio posao!
Prada
Miuccia Prada dokazala nam je da crna i braon boja i te kako mogu ići zajedno, a da je logomanija u jeku svoje popularnosti i da izgleda jako, jako dobro. Estetika 60-ih i 70-ih isticala se kao najveći stilski uticaj, ali upakovana u moderne forme.
Versace
Versace je kolekcijom za proleće/leto 2019. definitivno zaokružio veliki povratnički trenutak. Jarke boje i kombinacije istih dominirale su i u ovoj kolekciji, dok se posebno isticao mix and match print. Pažnju su privukle i manekenke, ponajviše jedna od devojaka koje su obeležile eru spermodela 90-ih, predivna Shalom Harlow. Ali tu su se našle i vodeća imena današnjice Kendall Jenner, Emily Ratajkowski kao i sestre Hadid.
Etro
Još jedan brend koji se istakao modelima upečatljivog printa, svakako je Etro - inače prepoznatljiv upravo po statement dezenima. Međutim, primat su imale i jarke boje, te efektne kombinacije tonova i dezena. Smelo, veselo, upečatljivo, ali u jedinstvenom boho duhu.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti