Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tri lagane vežbe u vodi za vitki struk i čvrstu zadnjicu

Za ovaj set vežbi vam je potrebno samo par minuta.

 Izvor: Foto: Instagram / toneitup

Plivanje je kardio-aktivnost koja velikom brzinom sagoreva kalorije i ne stvara pritisak na zglobove. Međutim, ako niste ljubitelj plivanja ili jednostavno želite drugim vežbama da nadogradite svoju fitness rutinu tokom boravka na plaži, onda za vas imamo tri jednostavne vežbe.

Ovaj set pre svega je namenjen struku i pomoći će vam u 'klesanju' trbušnih mišića, ali deluje i na ostatak tela, jer prilikom vežbanja voda pruža otpor i tako sve mišiće u telu tera na rad.

1. Lažni trbušnjaci.

Legnite u plićak tako da vam glava bude izvan vode, a deo tela od ramena prema dole u vodi. Podloga ne mora biti ravna i položaj tela pod blagim nagibom ne smeta izvođenju vežbe. Ruke stavite uz telo i ravno ispružite noge. Zatim istovremeno dižite ravno ispružene noge i trup dok ruke držite u položaju kao da pokušavate da dotaknete nožne prste. Ponovite 10 puta.

2. Čučnjevi u vodi.

Stanite uspravno u vodu do bedara. Pružite obe ruke ravno ispred sebe i čučnite. Ponovite 10 puta.

3. Podvodni bicikl.

Stanite u vodu do vrata i nogama imitirajte vožnju biciklom. Radite ovu vežbu jedan minut. 

SAVET: Sve tri vežbe možete odjednom izvoditi u intervalima, a poređajte ih prema sopstvenoj želji.

Izvor: Zadovoljna

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity