Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KAKO ZASPATI U ROKU OD MINUTE? Razradite ove 4 tehnike specijalista protiv nesanice

Da li se i vi prevrćete i teško uspavljujete noću? Evo 4 tehnike uz koje ćete naučiti da zaspite u roku od minute.

 kinga-cichewicz-5NzOfwXoH88-unsplash.jpg Izvor: Unsplash/Kinga Cichewicz

Noći bez sna, zvuči savršeno kada pomislimo na romantične trenutke i večere u krugu prijatelja, ali kad se radi o noćima koje ulaze u jutro pred radni dan, to i nije baš tako bajno. ''Osnovni razlog koji nam ne da da zaspimo jeste naš unutrašnji monolog'', tvrde stručnjaci.

Kako da se rešimo nesanice i brže zaspimo, otkrijte u zanimljivim savetima neurološkinje Svetlane Saenko.

Metoda 4-7-8

Kako bi nučili da brzo zaspite, ovu metodu potrebno je da praktikujete dva puta dnevno u periodu od dva meseca.

  • Postavite vrh jezika iznad gornjih zuba
  • Zatvorite usta i udišite kroz nos dok u sebi odbrojavate četiri sekunde
  • Zadržite dah u trajanju od sedam sekundi
  • Polako izdišite kroz usta osam sekundi. Tokom izdisaja proizvedite zvuk kao kad ste zadihani

Vežbu biste trebali da ponavljate sve dok vam ne bude potrebno svega 60 sekundi da zaspite.

Tehnika udisaja i izdisaja

Kod većine tehnika preporučuje se da izdisaj bude jednak udisaju, budući da se telo tokom izdisaja smiruje i opušta. Tokom udisanja javljaju se apsolutno suprotni procesi.

Svaka faza disanja - udisanje, zaustavljanje i izdisanje - mora se obaviti u roku od pet sekundi. Postupno povećavajte trajanje svake faze na šest do osam sekundi, ali ne više od deset. Glavni fokus bi trebao da bude izdisaj. Regulisanjem disanja uskoro ćete osetiti pospanost i zaspati.

 Tehnike disanja mogu vam pomoći da brže zaspite. Izvor: Unsplash/Bruno Van Der Kraan

Metoda 10

Kako bi zaspali ovom metodom, trebate disati, brojeći svaku fazu: udisati - jednom, izdisati - dva, opet udisati - tri, i tako dalje. Dišite kroz usta, umereno duboko i nastavite brojati do deset - tada se ciklus mora ponoviti. Za uspavljivanje obično nije potrebno više od tri ciklusa.

Tehnika obrnutog treptanja

Udobno se legnite, opustite se i zatvorite kapke. U redovnim razmacima - od pet do petnaest sekundi - na trenutak otvorite oči, a zatim ih ponovno zatvorite. Tako ćete treptati 'obrnuto' - proces koji umiruje telo i priprema vas za spavanje.

Možda će vas zanimati


Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity