Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Put do savršenog tela

Ne nudimo prečice, već vas pozivamo da se aktivirate…. ali stvarno.

 Izvor: Foto: Profimedia

Roleri

Vožnja rolera dobra je za ceo donji deo tela – butine, noge, listove, zadnjicu, ali i trbušnjake. Pored toga što na razne načine pozitivno deluje na telo, utiče i na dobro raspoloženje i veoma je zabavna. Ukoliko ste vešti u ovoj disciplini, trening bi trebalo da izgleda odprilike ovako: prvo sprint, odnosno vožnja po ravnoj površini oko 30 minuta, a zatim laganija vožnja još petnaestak minuta. Ako ste početnik, dovoljno je da trening traje oko pola sata i to u laganom tempu. Ovo je najbolji način da za kratko vreme oblikujete noge i zadnjicu, ali i da smanjite celulit. Kod rolera je najbitnije da budu sigurni i udobni, pa ih obavezno probajte pri kupovini i provozajte malo po prodavnici. Neke od pouzdanih marki su Rollerblade, Roces i Bauer.

ELLE savet: Nikako ne zaboravite opremu! Štitnici za kolena, laktove i dlanove su obavezni!

Power plate

Trening na Power Plate spravi sigurno je jedan od najefikasnijih načina da za kratko vreme oblikujete figuru. Vibracije na ,,moćnom tanjiru“ prenose talase energije kroz vaše telo i na taj način podstiču mišićne kontrakcije (od 25 do 50 puta u sekundi). Pa tako petnaest minuta na Power Plateu zamenjuje sat vremena provedenih u teretani. Osim što štedi vreme, ovaj trenažer nove generacije ubrzava cirkulaciju i efikasno smanjuje celulit. Sve više salona poput Studio Platea specijalizovani su samo za ovu fitnes zanimaciju. 

ELLE savet: Ne pravite velike pauze između treninga jer je jako važno odražavati kontinuitet!

Bicikl

Ako niste ljubitelj rolera, odlučite se za stari dobri bajs. Vožnja bicikla je jedan od idealnih načina da veoma brzo poboljšate kondiciju, ali i da zategnete mišiće. Ona, takođe, ubrzava metabolizam i smanjuje nivo stresa i napetosti. Ova aktivnost uključuje rad svih mišića (nogu, zadnjice, stomaka i ruku), pa je zbog toga veoma bitno da se pre vožnje zagrejete istezanjem. Tako ćete telu pomoći da se pripremi za fizičke napore, ali ćete i sprečiti eventualne povrede prilikom naprezanja. Vozite bicikl bar tri puta nedeljno. Ako niste u formi, počnite s vožnjom od dvadesetak minuta, ujednačenom brzinom, a zatim svakog dana vozite po pet minuta duže, dok ne stignete do vožnje od 45 minuta. Za bicikl je veoma bitno da je lagan. Kad kupujete, birajte one sa aluminijumskim ramom kao što su, recimo, Capriolo ili Giant.

ELLE savet: Vozite bicikl ujutro jer se tada u organizmu najviše podstiče stvaranje vitamina D!

Tenis

Umesto da gledate teniski meč na televiziji, okupite društvo, iznajmite teren i uživajte u zabavi dok vam se telo oblikuje. Dok prebacujete lopticu preko mreže, aktivni su vam svi mišići jer ste konstantno u pokretu. Ako do sada već niste isprobali ovaj sport obavezno to uradite, jer, pored rekreacije, ovo je i dobra zabava. Kada je reč o opremi, obavezni su reket i loptice, a neke od marki kao što su Head, Dunlop, Wilson ili Fischer, svakako, su najbolje.

ELLE savet: Dok budete igrali tenis, ne zaboravite da pijete dosta tečnosti!

Džogiranje

Pronađite društvo za džoging i upražnjavajte ovu aktivnost što češće. Laganim trčanjem sagoreva se više kalorija nego pri bilo kojem drugom vidu kardiovaskularnih vežbi. Najbitnije je da trčite dugo i polako. Za početak će biti dovoljno oko pola sata, pa postepeno povećavajte minutažu. Trudite se da trčite na svežem vazduhu, recimo pored reke ili u parku, tako ćete dodatno smanjiti stres i napetost. Disanje treba da bude prirodno i ujednačeno pa ukoliko primetite da ste se zadihali, usporite ili napravite pauzu tokom koje ćete brzo hodati.

ELLE savet: Istežite se s vremena na vreme, razgibavajte telo, učinak je fantastičan.

S.O.S pomoć

Anticelulit masaža

Blagotvorno dejstvo masaže poznato je od davnina. Anticelulit masaža smanjuje količinu masnih naslaga, poboljšava krvotok, vraća elastičnost i tonus vezivnog tkiva i stimuliše izlučivanje toksina iz organizma. Masažom se može tačno prići ugroženom području, pa ona posebno pomaže delovima tela na koje se teško utiče vežbanjem, kod unutrašnje strane kolena, na primer. Da bi što pre postigli željene rezultate, na anticelulit masažu idite tri puta nedeljno mesec dana.

ELLE savet: Pažljivo odaberite salon jer je jako važna stručnost terapeuta!

Mezoterapija

Mezoterapija se sprovodi ubrizgavanjem različitih koktela aktivnih supstanci mikroinjekcijama u dublje slojeve kože i potkožno tkivo. U slučaju lipolize, odnosno tretiranja lokalnih masnih naslaga, kokteli su formulisani tako da blokiraju deponovanje i podstiču oslobađanje masti iz masnih ćelija. Zbog trenutne razgradnje celulita rezultati su vidljivi već nakon prvog tretmana. U zavisnosti od problema zbog kojeg se primenjuje mezoterapija, za svaku osobu pojedinačno priprema se poseban mezoterapijski koktel. On sadrži vitamine, aminokiseline, enzime, homeopatske preparate… Ukoliko imate problem sa iglama postoji i jednako efikasna neinvazivna mezoterapija.

ELLE savet: Mezoterapiju kombinujte sa zdravom ishranom i fizičkom aktivnošću!

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity