Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Trenirajte kao ona: Kako da imate čvrste trbušnjake kao Halle Berry

Ova glumica koja je prošle godine napunila 47 godina važi za damu sa najboljim trbušnjacima. Kako joj to uspeva? Otkrivamo vam u nastavku...

  Izvor: Foto: Profimedia

Moramo da priznamo da nije lako da imate čvste trbušnjake, sve sa pločicama, čvrste noge i podignutu zadnjicu. Ali, iza besprekornog tela 47-godišnje Halle Berry krije se mnogo rada i vežbanja s najboljim profesionalcima za 'tesanje' figure.

Naime, zgodna glumica pet dana u nedelji se podvrgava intenzivnom 25 minutnom treningu s ličnim trenerom koji podrazumijeva kardio vežbe, kikboksing, penjanje, trčanje i dizanje tegova.

Umesto profesionalnog dizanja tegova, vi možete da isprobate sledeći recept za stomak besprekoran kao u američke dive:

Napunite vodom dve plastične bočice od pola litre pa ih iskoristite kao teg za ruke. Stanite u raskorak ravnih leđa i nogu tako da vam stopala budu u širini ramena. Savijte laktove obe ruke tako da bočice s vodom držite ispred tela u nežnom luku od 90 stepeni. Stisnite trbušne mišiće i polako prebacite težinu s levog boka na desno. Lagano pomerajte torzo prema napred, ali bokovi moraju da ostanu što je moguće ravniji. Zadržite pozu nekoliko sekundi, opustite pa je ponovite. Ponovite ovu vežbu 15 puta sa svakog boka.

izvor: zadovoljna.hr

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity