Tom Ford nam definitivno ne dozvoljava da predahnemo ni na sekundu.
Prvo nas je prošle nedelje sačekao više nego provokativan intro na zvaničnom sajtu kreatora, na kom je u fokusu pozadina muškog modela, odnosno poluspuštene pantalone s logom dizajnera.
Samo nekoliko dana posle toga, Ford nam je priredio još jednu dozu provokacije, mada daleko lepšu za gledanje, u vidu kampanje za najnoviji parfem Neroli Portofino. Bilo nam je teško da skrenemo pogled sa preplanulih tela manekena koji su pozirali goli na plaži u Palm Springsu...
I taman kada smo mislili da je to, to, bar za narednih mesec, dva..., Tom did it again. U kampanji za najnoviji ženski parfem Velvet Orchid, Ford se opredelio za jednostavniji vid promocije, ali takođe atraktivan i upadljiv.
Naravno seksepil je opet bio glavna vodilja kampanje, jer seks prodaje sve, šta god mi rekli.
Prva fotografija iz kampanje posvedočila je tome kada smo videli manekenku Gigi Hadid (devojku koja je bila na naslovnici CR Fashion Book-a, od Carine Roitfeld) kompletno razgolićenu kako u poluležećem položaju pozira na ljubičastoj aluminijskoj foliji, dok joj raskošna kosa vijori s jedne strane. Iako nam je bilo teško da uočimo parfemsku bočicu koju Gigi drži, definitivno se slažemo da će ova kampanja privući željenu pažnju.
Inače, Velvet Orchid je vrlo intenzivan parfem s notama citrusa, meda, cvetnog petalsa i ruma, što kao spoj i te kako sugeriše da je u pitanju više nego zavodljiv parfem.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti