Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nutricionisti savetuju: Ovo su namirnice koje pomažu da imate bolji san

Posebno obratite pažnju na hranu bogatu aminokiselinama...

 Izvor: Foto: Instagram / annabarnettcooks

Ležite u krevete dva sata, a već je 3h posle ponoći i ne možete da zaspite? I tako iz večeri u veče. Nekad uspevate da nadoknadite nedostatak sna popodne, ali to nije rešenje... Pitamo se da li postoji način da sprečimo nesanicu i noćni nemir? Da, naravno da postoji!

Istraživanja su pokazala da na naš san prilično utiče ono što smo pojeli za večeru. 

"Ne postoji hrana koje će biti tako čarobna da nas stavi u stanje sigurnog sna. Ipak, možemo da pobošljamo kvalitet noćnog odmora tako što ćemo jesti najmanje 2 sata pred odlazak u krevet", tvrdi nutricionista Jessica Katz, R.D iz Njujorka. 

Ono što je dobro da jedemo u večernjim satima je hrana bogata aminokiselinama: 

"Čia semenke, orasi i proteini pozitivno deluju na spavanje. Takođe, jela sa smeđim pirinčem su odlična, ako vas muči nesanica. Kombinujte namirnice bogate aminokiselinama sa npr. avokadom, jer je bogat magnezijumom, koji omogućava relaksaciju mišića", objašnjava Jessica.

Ako pak ne uspevate da ne jedete ništa 2 sata pred spavanje, onda jela koja obično praktikujete za doručak će poslužiti za večeru: 

"Ovsena kaša sa bananom je jedna opcija, topla čaša mleka je takođe preporučljiva. Bitno je da se držite podalje od hrane koje je bogata kofeinom i veštačkim šećerom", tvrdi Jessica.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity