Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Za čvrst stomak i zadnjicu: 3 vežbe koje možete raditi dok gledate TV (VIDEO)

Autor majab

Ovo je odličan način da spojite ugodno sa korisnim, pogotovo ako želite da uđete u formu, ali da se istovremeno ne odreknete sitnih uživanja.

 Izvor: Foto: Profimedia

Provesti dragoceno slobodno vreme opuštajući se i odmarajući uz omiljenu seriju ili naterati sebe na trening i konačno početi sa tim preko potrebnim vežbanjem o kojem uporno kukamo? Nekako uvek prevagne ovo prvo jer slobodno vreme je luksuz u današnje vreme, a i kada ga imamo, uglavnom smo preumorni i trening ostavljamo za sledeću nedelju, pa slededeći mesec ili možda onaj tamo kada budemo imali manje obaveza?

Poznato?

Izgovori koje ponavljamo u nedogled, odlažući ono što nam je možda itekako potrebno!  Zato smo odlučili da vam donesemo tri vežbe koje možete da radite dok gledate televiziju.

Činjenica je da sa ovim vežbama nećete potrošiti toliko kalorija koliko biste sa pravim treningom, ali i dalje možete sa manjim intenzitetom sagoriti kalorije i poraditi na učvršćivanju tela.

1. Plank - izdržaj

Ovo je jedna od najpopularnijih vežbi širom sveta, i to s razlogom. Istovremeno deluje na sve mišićne grupe u telu –učvršćuje zadnjicu, smanjuje bol u leđima, osnažava ruke i noge, smanjuje stomak i jača trbušne mišiće.

S obzirom na to da je reč o statičnoj vežbi, za njeno izvođenje nije vam potrebno mnogo prostora, te je tako možete radi tik ispred kauča.

Ovo je odličan način da spojite ugodno sa korisnim, pogotovo ako želite da uđete u formu, ali da se istovremeno ne odreknete sitnih uživanja.
Izvor: Youtube

2. Čučnjevi

Ako želite učvrstiti donji deo tela, čučnjevi su odlična vežba za to. Bez problema možete gledati televiziju dok radite najobičniji čučanj. Sve što vam je za to potrebno jeste gravitacija i vaša telesna težina.

Takođe, možete uzeti i neki predmet koji vam je pri ruci kako biste ovu vežbu učinili malo većim izazovom.

Čučnjevi i tegovi u rukama su sjajna kombinacija.

Ovo je odličan način da spojite ugodno sa korisnim, pogotovo ako želite da uđete u formu, ali da se istovremeno ne odreknete sitnih uživanja.
Izvor: Youtube

3. Iskoraci

Još jedna odlična vežba za donji deo tela i noge jesu iskoraci. Kao i čučnjeve, iskorake možete raditi sa tegovima ili nekim težim predmetima kako bi vežba bila zahtevnija. Potrebno vam je jedino dovoljno prostora kako biste kleknuli. Dok uživate u dobrom filmu ili omiljenoj seriji, brže će vam proći vreme i ova vežba neće se činiti toliko napornom.

Ovo je odličan način da spojite ugodno sa korisnim, pogotovo ako želite da uđete u formu, ali da se istovremeno ne odreknete sitnih uživanja.
Izvor: Youtube

Izvor: zadovoljna.hr

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity