Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

25 godina drže rekord u dugovečnosti i mladolikosti: Tajni princip vežbanja koji je zaslužan za perfektan izgled i zdravlje Japanki

Strogo se drže principa Kacuzo Niši, a za to postoji fenomenalan razlog.

  Izvor: Foto: Shutterstock

Da li znate da žene iz Japana već 25 godina drže svetski rekord u dugovečnosti? One ne stare i neprestano oduševljavaju svet fizičkim izgledom, čak i u poznim godinama.

Ovaj podatak i ne treba da čudi, budući da je Japan nacija poznata po stilu života u koji je duboko ukorenjena zdrava ishrana i fizička aktivnost.

Ipak, Japanke ne gube sate i sate u teretani, one se pridržavaju principa "Kacuzo Niši" - 7 vežbi koje istovremeno oblikuju telo, ali i oslobađaju od bolova i podstiču pravilan rad unutrašnjih organa!

Kako je nastao Kacuzo Niši

Ime nosi po japanskom dečaku rođenom veoma lošeg zdravlja. Kada je napunio 20 godina, dijagnostikovana mu je smrtonosna bolest i predvižen vrlo kratak život. Shvatio je da nema šta da izgubi, pa je, umesto da odustane, sam osmislio originalni sistem "izgradnje" zdravlja i doživeo čak 75 godina!

Taj sistem uključuje sledećih 7 vežbi: 

1. "Klaćenje" nogama

Ova vežba pomaže da se pojača cirkulacija u nogama i spreči bol i umor u donjim ekstremitetima.

Kako se izvodi: Lezite na stomak, na tvrdu površinu (pod je idealan). Savijte kolena, podižući stopala u vis, opustite noge i pomerajte ih gore-dole, tako što ćete ih spuštati gotovo do poda i podizati što bliže zadnjici. Osim zdravstvenog benefita, ova vežba će lepo oblikovati vaše listove i deo zadnje lože.

2. Malo drugačiji trbušnjaci

Ova vežba popravlja držanje, ali i cirkulaciju u predelu vrata i kičme.

Kako se izvodi: Lezite na leđa na tvrdu površinu, licem okrenutim ka plafonu. Opustite se, savijte noge u kolenima, blago ih razmaknite, a stopala zalepite za pod.  Lagano krenite da vučete stopala što bliže možete ka zadnjici, ne odvajajući ih od poda. Polako izdignite glavu i pokušajte da dodirnete kolena dlanovina. Kičma je sve vreme zalepljena za pod. Ostanite u ovoj pozi što duže možete, pa se vratite u početni položaj i opustite. Ponovite nekoliko puta. Ova vežba će vam zategnuti trbušne mišiće, a uključiće se i mišići zadnjice.

Ostatak teksta pročitajte OVDE.

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity