Taman kada smo pomislili da će Jenn završiti sa angažmanom u Dioru za koji je ugovorom vezana do 2016. dočekala nas je vest da poznata glumica i francuska kuća proširuju saradnju sa fashion na beauty sektor.
Naime, poznata renomirana kuća je juče objavila da će se oskarovka i jedna od trenutno najplaćenijih i najpopularnijih glumica na svetu pojaviti u beauty kampanjama brenda.
Ova odluka je samo dokazala da su ljudi iza francuskog brenda i te kako zadovoljni kako Jenn "prodaje" njihove kolekcije, ali i Be Dior i Miss Dior torbe, te da ne postoji nijedan razlog da Lawrence ne promoviše i Dior Addict make-up liniju.
U novom ugovoru, Jenn je u obavezi da snimi print i tv kampanju. Na ovaj način, Jenn se pridružila koleginicama Natalie Portman i Marion Cotillard koje su baš poput nje jedno vreme bile lice ne samo odevnih komada s potpisom legendarnog dizajnera, već i beauty linija.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti