Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

4 načina da postignete ravan stomak bez menjanja ishrane

Uz naše savete za postizanje ravnog stomaka ne morate se odreći omiljene hrane i pića. Evo šta je ključno da uradite...

  Izvor: Foto: Instagram / fabletics

Mnogi gastro zaljubljenici se teško odriču ukusne i lepe hrane, zbog čega smo rešili da se konsultujemo sa nutricionistkinjom Eve Lynn Kessner koja je rešila da nam otkrije kako je moguće da izgradite mišiće i zategnute stomak, bez menjanja plana ishrane. 

(Ne uvlačite stomak: 3 najbolje vežbe za gornji i donji stomak (kao i struk!))

Sa našim prenatrpanim rasporedima i brzim načinom života, mnogi od nas bi prvo probali da promene ishranu. Ali, to je jednostavnije reći nego uraditi, tako da su sledeći saveti mnogo primamljiviji i ako ih redovno praktikujete, daju dugoročne efekte. 

Predstavljamo vam 4 načina da postignete najbolje rezultate: 

Konzumirajte više vode

Ako ste dehidrirani vi zapravo zadržavate dosta vode, što ima nazadnu funkciju. Ostanite hidrirani tako što ćete tokom celog dana unositi tečnost u vaš organizam. "Najbolje bi bilo da u vodu dodate limun, kako biste ujedno postigli i detoksikaciju", kaže Eve. 

Dobro sažvaćite hranu

Veoma je važno da dobro sažvaćete hranu, tako da je pretvorite u što mekanije i tečnije stanje. To će u velikoj meri pomoći digestivnim procesima. Često je nadutost izazvana lošom probavom, tako da ćete žvakanjem hranem izbeći stvaranje tvrdog stomaka.

(Sirup koji uklanja salo na stomaku (zagarantovano!))

Vežbajte 

Ojačajte vaš metabolizam i izgradite mišiće na stomaku. Iako nije jednostavno u prenatrpnom rasporedu pronaći vreme za vežbanje, dobre vesti su što vežbe za stomak možete raditi bilo gde, čak i na poslu, dok sedite na kancelarijskoj stolici, Ispravite se i zategnite ramena pozadi. Duboko udahnite i tokom izdisanja, zategnite stomak i počnite da ga pumpate vazduhom. Radite to koliko god možete. Veoma brzo ćete primetiti rezultate. 

Koristite stepenice

Svi znaju da bi trebalo da koristite stepenice umesto lifta, kaže Eve. Ali šta ako pokušate da napravite pet skokova u vis, na svakom nivou stepenica? Pored toga kada pravite korak, počnite da podižete koleno što više, i osetićete blago zatezanje stomaka. 

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity