Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako da ishranu promenite s hladnijim vremenom i ojačate organizam

Ne zaboravite da jesen zahteva malu adaptaciju u ishrani, jer nam samo umerenost može pomoći da održimo željeni izgled...

  Izvor: Foto: Shutterstock

Kako dani postaju hladniji, kraći i kišovitiji tako veliki procenat ljudi postaje mnogo manje fizički aktivan. Istraživanja pokazuju da se najveći broj kilograma doda između septembra i februara.

Zato ne zaboravite da jesen zahteva malu adaptaciju u ishrani, jer nam samo umerenost može pomoći da održimo željeni izgled.

Apetit se aktivira

Istraživanja pokazuju da većina nas ima slabiji apetit na visokim temperaturama. Tako da sa hladnijim danima, postajemo gladniji, što je jedan od faktora koji može uzrokovati unos prekomerneog broja kalorija, i dodatak neželjenih kilograma.

Menja se temperatura hrane koja nam prija

Dok na visokim temperaturama uglavnom biramo hladne obroke, čim temperatura padne opredelićemo se za tople zalogaje. Najčešći hladni obrok koji biramo su salate ili voće, a topli obroci su po pravilu mnogo kaloričniji- bogate, kremaste čorbe , salate sa testeninom, variva sa mesom…

Kako hranom nadoknaditi nedostatak serotonina, pročitajte OVDE

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity