Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Od ponedeljka do petka: 5 ideja zbog kojih će vam ovsena kaša postati omiljeni doručak

Autor majab

Nutricionisti decenijama unazad pokušavaju da nas ubede kako je ovo najbolji mogući obrok sa kojim možemo započeti dan, a sada uz pregršt instant kaša, zaista više nemamo izgovor što nam je prva stanica do posla pekara, a ne prodavnica ...

 Izvor: Foto: Profimedia

Ovsena kaša doručak je koji nas nikad ne ostavi prazna želudca, a gotov je u svega pet minuta. Tanjir koji obiluje hranljivim vlaknima koja podstiču probavu, uravnotežuju šećer u krvi i jačaju imunitet, sparili smo sa slatkim i zdravim dodacima kako više nikad ne biste želeli preskočiti doručak tokom radne nedelje.

Ovaj doručak još je hranjiviji ako odaberete ovsenu kašu s chia semenkama jer su one jedan od najprepoznatljivijih predstavnika superhrane.

1. Ovsena kaša s čokoladom uz maslac od kikirikija

Kaša s čokoladom i chia semenkama pomešana s maslacem od kikirikija prava je poslastica za početak nedelje. Uz ovsenu kašu koja se nalazi na listi najzdravijih namirnica, maslac od kikirikija svojim će vas zdravim masnoćama pripremiti za uspešan ponedjeljak.

2. Ovsena kaša s malinama uz dodatak pistačija i grčkog jogurta

Maline su same po sebi idealne za gubitak višak santimetara oko struka i bokova, a ovsena kaša s malinama i chia semenkama dugo će vas držati sitim. To pomaže u smanjenju dnevnog unosa kalorija i u konačnici do željene kilaže. Uz ovu bazu idealnu za one koji žele hranjivi, a fini doručak, predlažemo dodavanje grčkog jogurta koji je pun proteina, a sve pospite pistačijem koji je moćan saveznik u ubrzavanju metabolizma.

4. Ovsena kaša s jabukom i cimetom uz bananu i jogurt

Ovsena kaša koja odiše zimskim ukusom i mirisom s jabukama i cimetom idealna je za dane kada nam treba posebna uteha da izdržimo do vikenda. Uz ovsenu kašu s chia semenkama iz Dr. Oetker linije proizvoda, najjednostavnije je poslužiti bananu koja je čest gost mnogim ovsenim doručcima. Kako ne bi sve ostalo na tome, u činiju još dodajte jogurt. Budući da stres i loša ishrana mogu narušiti ravnotežu u organizmu, jako je važno dodatno uzimati probiotike koji se nalaze u jogurtu.

5. Ovsena kaša s brusnicama uz dodatak posnog sira i javorovog sirupa

Ovsenu kašu s chia semenkama i jednim od najzdravijih plodova bobičastog voća – brusnicom, predlažemo kombinovati s posnim sirom koji je male kalorijske vrednosti te javorovim sirupom, jednim od najzdravijih zaslađivača. 

Izvor: Zadovoljna.hr

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity