Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vežbanje u kancelariji

Stres koji donosi posao i celodnevni boravak u kancelariji može se ublažiti vežbama koje ne zahtevaju prostranstvo parka ili teretanu. Potrebni su vam samo radni sto i kancelarijska stolica...

  Izvor: Foto: Shutterstock

  Trbušnjaci na stolici


Još jedan način da imate izvajane stomačne mišiće jesu trbušnjaci. Lezite na leđa, podignite listove na stolicu tako da vam noge budu savijene pod 90 stepeni. Ruke položite na slepočnice i podignite se u sedeći položaj toliko da vam ramena dodiruju kolena. Ponovite vežbu 10 puta u tri serije. Možete, takođe, ovu vežbu raditi tako što ćete se uvijati tako da vam levo rame dodiruje desno koleno, a onda i obrnuto. 

Sklekovi na radnom stolu

Vaš radni sto ili kancelarijska stolica mogu vam biti od izuzetne pomoći da dobijete najbolji efekat od sklekova. Izdržljiviji mogu noge staviti na stolicu ili sto i tako sklekove učine težim i napornijim. Oni koji još uvek nisu u toliko dobroj formi da bi se upustili u takve izazove mogu odraditi sklekove na lakši način. Sto ili stolica treba da posluže kao platforma na koju će položiti šake i raditi sklekove.  Uradite 10 sklekova u tri serije .

Pretvorite stepenice u teretanu

I ukoliko ste previše zauzeti možete ubrzati svoj metabolizam tako što ćete lift zameniti stepenicama kada odlazite na posao. Pokušajte prvo da iskoračite na svaki drugi stepenik, a onda na svaki po redu i tako naizmenično. Ovo je jedan od najlakših načina da uvrstite neki vid vežbanja u svakodnevne aktivnosti.

Otklanjanje stresa

Ne zaboravite da  najbolje radimo i držimo sve konce u našim rukama kada smo fokusirani na zadatak. Ali nekada se stvari dešavaju bez našeg uticaja i van su naše kontrole, a tada sve što nam treba je trenutak da mirno udahnemo i sredimo misli. Kada doživite neki stres u kancelariji, dajte sebi  5 minuta i prošetajte do druge prostorije ili do drugog kraja kancelarije i fokusirajte se na svoje disanje i umirite ga. Cilj je da čujete sebe kako dišete i da se fokusirate na zvuk i na dah koji treba da dolazi iz vašeg stomaka. Nekim ljudima prija i da zatvore oči dok ovo rade, pa možete i vi pokušati.

Odmorite mozak

Da biste svoje telo i misli održavali odmornim organizujte sebi podsetnike i organizujte pauze da biste se odmorili. Ako treba, namestite podsetnik da vas na svaka dva sata napominje da prošetate, izađete na 5 minuta iz svoje kancelarije (idealno je da odete napolje ali nije neophodno). Promena okruženja u kombinaciji sa šetanjem pomaže da "resetujete" misli jer kiseonik pomaže kod razmišnjanja, budnosti i fokusa. Drugi podsetnik treba da vas napominje da napravite pauzu u radu i popijete čašu vode.

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity