Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

10 NAMIRNICA KOJE TOPE MASNE NASLAGE: Uvrstite ih u svoj jelovnik i ako želite da smršate

Pogledajte koja hrana topi masti i utiče na gubitak kilograma

 10 NAMIRNICA KOJE TOPE MASNE NASLAGE: Uvrstite ih u svoj jelovnik i ako želite da smršate Izvor: Unsplash/Eiliv Sonas Aceron

Ako želite da izgubite višak kilograma, od koristi će vam biti da znate koje to namirnice tope salo i pomažu kod mršavljenja. Nema potrebe da se izgladnjujete ili sebe “prijavite” na režim neke stroge dijete jer to ionako neće funkcionisati, a i loše je za vaše zdravlje.

Riba

Nije nepoznanica da je riba izuzetno zdrava namirnica, a ako ste u potrazi za onom koja će vam 'otopiti' masno tkivo onda svakako obratite pažnju na losos i tunu. U sebi sadrže proteine i zdrave masnoće koje pomažu kod mršavljenja. Ribu jedite barem tri puta nedeljno, a najbolje ju je kombinovati sa svežim povrćem.

Možda će vas zanimati

Jaja

Iako se mnogo raspravljalo o tome kako su jaja nezdrava, na kraju se ipak ispostavilo da su takve pretpostavke pogrešne. Samo se ne sme preterati s količinama. Jaja su definitivno odlična namirnica kod mršavljenja i pomažu kod sagorevanja masnoća. Za to je zaslužan vitamin B12, kojim jaja obiluju. Jedite ih 3-4 puta nedeljno.

Cimet

Namirnica koju bi svaka žena koja pokušava smršati trebala imati u svojoj kuhinji svakako je cimet. To je snažan začin s višestrukim zdravstvenim beneficijama. Osim toga, ubrzava metabolizam i održava stabilnim nivo šećera u krvi. Može se koristiti u velikom broju jela i napitaka, bez bilo kakvih ograničenja.

Možda će vas zanimati

Tofu

Bez obzira na to jeste li vegetarijanac ili ne, tofu biste svakako trebali uključiti u svoj jelovnik ako želite da izgubite kilograme. Sadrži mnogo proteina koji vam pomažu da lakše i brže sagorite masnoće.

Čili papričice

Ako možete podneti začinjenu hranu, onda biste svakako trebali u svoj jelovnik uključiti čili papričice koje su odlične za mršavljenje i sagorevanje kalorija.

Maslinovo ulje

Zdrave mononezasićene masnoće dobre su za naše zdravlje, a i pomažu organizmu u sagorevanju masti. Ekstra devičansko maslinovo ulje je prepuno takvih masnoća i to je glavni razlog zašto biste trebali da ga uvrstite u svoju ishranu.

Kokos

Kokos je supernamirnica ako želite da smršate. Bogat je izvor masnoćama koje pomažu da vaša jetra pravilno funkcioniše, a upravo je jetra zaslužna za sagorevanje masti i izbacivanje toksina iz našeg tela. Kako kokos poseduje antivirusna svojstva, pomaže jetri kod detoksikacije. Najbolje je koristiti kokosovo ulje koje možete dodati u hranu koju kuvate, u jogurt ili žitarice. Preporučuje se da dnevno uzimate dve kašičice kokosova ulja.

Sirovi kakao

Sirovi kakao odlična je namirnica za mršavljenje jer sadrži važne minerale poput cinka, gvožđa i magnezijuma koji poboljšavaju vaš metabolizam i daju vam energiju. Isto tako, sirovi je kakao odličan za smanjenje apetita + odličan način da zadovoljite svoju žudnju za čokoladom.

Kelj

Kelj je istinska superhrana, i to ne samo zato jer je zelen. Sadrži mnoštvo hlorofila, magnezijuma i gvožđa. Osim toga, sadrži i mnogo proteina i odličan je za izbacivanje toksina. Iako vam možda i nije najukusnija namirnica, svakako biste ga trebali uključiti u svoj jelovnik barem jedanput nedeljno.

Limun

Limunov je sok odličan dodatak svakoj hrani, a izvrstan je za izbacivanje toksina iz tela i sagorevanje masti. Obiluje vitaminom C i poboljšava probavu pa ga svakako uključite u svoju ishranu. Mlaka voda s limunom je savršen način da započnete jutro!

Možda će vas zanimati

Izvor:zena.hr

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity