Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

DIJETA 8 SATI JE JE TRENUTNO NAJPOPULARNIJA NA SVETU: Možete da jedete sve, ali samo u ograničenom periodu

Izvor Elle

Dijeta 8 sati bazira se na tome da 8 sati jedete normalno, a 16 ništa, zbog čega garantuje brzo skidanje kilograma.

 DIJETA 8 SATI JE JE TRENUTNO NAJPOPULARNIJA NA SVETU: Možete da jedete sve, ali samo u ograničenom periodu Izvor: Pexels/Yaroslav Shuraev

Dijetu 8 sati nazivaju još i dijetom 8/16, a njen glavni princip je da jedete normalno 8h, a zatim 16h ne jedete ništa. Upravo zbog svoje jednostavnosti, ali i efikasnosti, jedna je od najpopularnijih na svetu.

Velika zagovornica ove dijete je Jennifer Aniston koja kaže da nikad ne doručkuje upravo zato što poštuje povremeni post ili dijetu 8/16.

Šta je dijeta 8/16?

Dijeta 8/16 s je veoma jednostavna dijeta koja se zasniva na sledeća dva principa:

  • Jedete normalno 8 h tokom dana.
  • Ništa ne jedete 16 h, samo je dozvoljeno da pijete vodu, kafu, čaj i nezaslađene napitke.

Ova dijeta sagoreva masnoće, obnavlja ćelije, podstiče brži rad mozga.

Možda će vas zanimati

Kako funkcioniše dijeta 8/16?

Ako jedete 8h, drugih 16 sati ne jedete ništa. Najbolja stvar je što ne morate da se ograničite na kalorije - sve dok se hranite zdravo u tih 8h.

Stručnjaci kažu da ovakav režim ishrane, našim telima daje priliku da obrade hranljive sastojke iz namirnica. I najvažija stvari: jedino sa ovom dijetom nikad niste gladni!

Kad smem da jedem, ako sam na dijeti 8/16?

Najveći deo dijete 8/16 u stvari prespavate. Kad ustanete, ne smete odmah da doručkujete, ali smete da popijete vodu, čaj, kafu, limunadu ali bez šećera. Sami birate 8 sati kad ćete jesti. To može biti od 11h do 18h ili od 12h do 19h.

Većina ljudi prvi obroj jede u 12h, a zatim i ruča oko 17h. Međuobrok je takođe dozvoljen.

 Dijeta 8 sati je najpopularnija na svetu. Izvor: Unsplash/Fuu J

Šta smem da jedem dok sam na ovoj dijeti?

Ova dijeta ne sugeriše da svu moguću hranu strpate u sebe tokom tih 8 sati. Nema preterivanja ni u gladovanju ni u prejedanju. Stručnjaci predlažu da svaki dan imate uravnoteženu ishranu, da konzuirate nemasno meso, jaja, mlečne proizvode, povrće, orahe i mahunarke. Ako ste u mogućnosti, smanjite unos šećera.

Predlog jelovnika:

  • Cele žitarice: One poput pirinča, ovas, ječam, kvinoje...
  • Proteini: Meso(junetina i piletina), riba, jaja, orašasti plodovi i semenje...
  • Voće: Jabuke, banane, bobice, pomorandže i kruške ....
  • Povrće: Brokoli i lisnato zelenilo (blitva, zelena salata, spanać, kelj) posebno su dobri za unos dovoljno vlakana. Zdrave masti: maslinovo ulje, kokosovo ulje, avokado.

Koliko kilograma možete izgubiti na dijeti 16: 8?

Prosečan gubitak kilograma tokom ove dijete je od 7 do 11 kilograma u periodu od 10 nedelja, uz zdravu ishranu i vežbanje. Ovi podaci su prema pregledu 40 različitih studija objavljenih u Molekularnoj i ćelijskoj endokrinologiji, koje su otkrile da bi u proseku neko ko teži nešto više od 90 kg izgubio 10% svoje ukupne telesne težine u periodu od deset nedelja, piše goodto.com.

Možda će vas zanimati

Komentari 1

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ime

Ovo je poznatije kao autofagija. Mnogo mojih poznanika praktikuje i zaista su izgubili kilograme. Ali definitivno treba paziti da u tih osam sati ishrana bude zaista kvalitetna i raznovrsna.

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity